Systemtext folierar blommiga bussar och tåg till Skånetrafikens Jojo Sommar-kampanj 2014

Vi är stolta och glada över vårt goda samarbete med Skånetrafiken sedan 1999. Vi har genom åren både helfolierat och delfolierat bussar och tåg till Skånetrafiken och när man i år skulle skapa ytterligare uppmärksamhet om Jojo Sommar-kampanjen, föll valet lätt på Systemtext.

Jojo sommarkort kampanj

Jojo Sommar-kortet är en härlig tradition som innebär att man får resa hur mycket man vill mellan perioden 15 juni och 15 augusti på alla bussar och tåg i Skåne. Eftersom kortet är opersonligt, kan man låna ut det till en vän eller någon i familjen.

Till Jojo Sommar-kampanjen 2012 folierade vi ett femtiotal bussar med badbollar och i fjol var det nyckelpiggor som dekorerade bussarna. I år är det färggranna blommor som gör bussarna mer attraktiva för att locka fler resenärer.

Blommiga bussar och pågatåg

För att ytterligare förstärka Jojo Sommar-kampanjen har vi i år kickstartat med att helfoliera ett Pågatåg och fyra stadsbussar med vackra, färglada blommor. Detta var tätt följt av ytterligare 50 regionbussar som fått blomdekor. Passa på att njuta av dessa färgsprakande och somriga dekorer innan de tas bort vid kampanjens slut!

Skåne - smultronställenas län

Syftet med Jojo Sommar-kampanjen är att fler ska få kunskap om Skånetrafikens fantastiska sommarerbjudande, köpa kortet och resa kollektivt. I år har Skånetrafiken också en tävling där man ska tipsa om sitt smultronställe i Skåne så att fler kan upptäcka nya fina platser runt om i Skåne. Tävlingen är öppen för alla och man deltar via Instagram eller jojosommar.se. Tre vinnare utses som vardera vinner ett Jojo-kort som är laddat med 6000 kronor. Redan första dagen fick Skånetrafiken in mängder av tävlingsbidrag.

Systemtext AB