Systemtext på Stora Tjänstebilsdagen: demo av bilfoliering och 3M™ Scotchshield™ film, solskydd och säkerhet för dina bilrutor i samma produkt!

Tjänstbilen är mer än bara ett transportmedel. Den är företagets mobila reklamplats och det mest kostnadseffektiva sättet att visa att ert företag finns. Nu kan ni med 3M™ Scotchshield™ film även få både solskydd och säkerhet för era bilrutor!

Med fordonsdekor placeras just ert företags varumärke i kundernas medvetande

Vare sig fordonet rullar eller står still så syns och märks det med en tilltalande dekor och är på så vis är det ett mycket effektivt sätt att synas på. På Tjänstebilsdagen 10/12 på Hilton Stockholm Slussen kan ni se ”live” hur man folierar en bil! Det ska bli spännande att se vem den lyckliga vinnaren blir i vår fordonsdekortävling!

3M™ Scotchshield™ solskydd och säkerhet för fordon i samma produkt

Tänk att kunna få ett effektivt solskydd som stänger ute solvärmen i bilen och som samtidigt skyddar bilen mot inbrott! Nu är detta möjligt med 3M™ Scotchshield™ film - som är ett segt genomskinligt polyesterlaminat med ett mycket starkt lim som klistras direkt på bilrutorna.

3M™ Scotchshield™ filmen fungerar som en skyddande sköld

Filmen håller samman bilrutan även när den krossas, vilket avskräcker och fördröjer tjuvar vid s.k. ”smash and grab”-stölder. Detta minskar dessutom risken för personskador om olyckan skulle vara framme. Eftersom filmen också tar bort den varma strålvärmen i bilen behöver AC:n jobba mindre och bilen drar därmed mindre bensin!

Trygghet med lång garanti

Systemtext har lång erfarenhet av olika varianter av fordonsdekor: bilar, lastbilar, transportbilar, bussar och tåg. Vi hjälper er ta fram designförslag som utnyttjar fordonets alla ytor på bästa sätt – allt från små dekaler på mindre ytor till stora fyrfärgsbilder på buss- och lastbilssidor. Vårt eget rikstäckande montagenätverk ger oss Sveriges största produktionskapacitet.

Systemtext är även en utvald auktoriserad återförsäljare utbildad av 3M att professionellt installera 3M™ fönsterfilm korrekt. 3M™ fönsterfilm har en garanti som täcker 100% av material och arbete, vilket är marknadens mest omfattande garanti!

Tjänstebilsdagen har tidigare ägt rum i Göteborg  den 4/12 och i Lund 3/12. Om ni inte hade möjlighet att besöka oss på Tjänstebilsdagen, är ni välkomna att kontakta oss direkt på 0770-11 30 00 för en lösning till ert företag!

Marknads- och kommunikationsansvarig Systemtext