Systemtext skyltar upp JustNu tryckeri – i Lund och Malmö

JustNu säger sig vara Sveriges lokala tryckeri – och som deras namn förpliktigar, så är högt tempo en självklarhet i denna bransch. Det är alltså naturligt att denna ledande grafiska kedja befinner sig i en stark expansionsfas. Vi är glada att JustNu har vänt sig till Systemtext för att skylta upp deras nya kontor i centrala Malmö och i Lund.

Exklusiva ljusskyltar med negativt urfräst dekor

Projektet började med att producera och montera en skyltramp utbyggd i vinkel med dekaperade fronter till kontoret i Lund. Nu pågår arbetet för fullt till invigningen av kontoret i Malmö som får benämningen JustNu Triangeln och blir JustNu:s andra tryckeri i Malmö och det tjugonde i Sverige. JustNu har sedan tidigare kontor i Malmö på Gamla Väster.

Läget för Malmö kontoret är strategiskt valt – mellan Triangeln och Möllevångstorget och dörrarna slår upp i mitten av november. Till detta kontor produceras två invändigt belysta flaggskyltar med dekaperade fronter, d.v.s. fronterna består av aluminiumplåt i vilken texten och logotypen har negativt frästs ur. Logotypen lyser därigenom negativt ur plåten. Bakgrunden släpper då inget ljus igenom förutom där den är dekaperad.

Kontoret i Malmö slår upp dörrarana i mitten av november

Systemtext står för produktion och montage av skyltarna till både Lund och Malmö. Platschef för JustNu Triangeln är Caroline Mörk som tidigare var Platschef för JustNu i Lund. Caroline har även
ansvarat för att bägge kontoren blir snyggt skyltade.

På frågan om varför Systemtext valdes svarar Caroline:
– Ett välkänt företag med gott renomé, som precis som JustNu prioriterar närhet och personlig service.

Hur har ni har upplevt samarbetet med Systemtext?
– Smidig och personlig dialog med leverans på utsatt dag, precis som det ska vara säger Caroline.

Systemtext. 040-642 21 56