One size only - Yours, nytt presskit

Nyhet   •   Sep 07, 2016 11:07 CEST

Smart och unikt i skräddarsytt herrmode från Tailor Store.

Nu presenterar vi ett färskt presskit som visar inspirerande exempel på skräddarsytt mode med passform, hantverk och god smak i fokus. I mitten av augusti reste ett team från Tailor Store till Barcelona tillsammans med Carl-Johan Brandt (modell och fotograf), Christian Brandt (modell och fotograf) samt Max Söderberg (stylist). Här kommer bilderna!

Alla kroppar är unika och därför säger vi One Size Only - Yours

Att beställa skräddarsydda kläder genom vår webbtjänst, är ett modernt och smart sätt för medvetna konsumenter att göra sina klädköp. Många nöjda kunder vittnar om att de genom oss får perfekta kläder - både till passform och utseende. Förutom att vi skräddarsyr, har våra kunder möjlighet att själv påverka hur skjortan eller kostymen ska se ut i vårt designverktyg. Kläderna sys upp i Tailor Stores skrädderi på Sri Lanka. Resultatet blir unikt för varje kund.

I mitten av augusti reste ett team från Tailor Store till Barcelona tillsammans med Carl-Johan Brandt (fotomodell och fotograf), Christian Brandt (fotomodell och fotograf) samt Max Söderberg (stylist).

Resultatet blev ett färskt presskit som visar inspirerande exempel på skräddarsytt mode med passform, hantverk och god smak i fokus.

Tack till Tailor Stores team: Timo Julku (fotograf), Sabina Causevic (produktchef) och Sofi Ekelund Nilsson (produktassistent).

Kommentarer (0)