Taxi Göteborg tillsätter ny styrelse den 20 oktober

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2014 16:52 CEST

På Taxi Göteborgs extra föreningsstämma i måndags kväll beslutades det om val av ny styrelse. Detta kommer att ske vid en extra föreningsstämma den 20 oktober.
Fram till dess har Taxi Göteborg en interimsstyrelse med Lennart Hamnered som ordförande.

Onsdagen den 8 oktober genomför Taxi Göteborg en nomineringsstämma som kommer att ligga till grund för stämmans val av ny styrelse den 20 oktober.
– Det är viktigt att Taxi Göteborg får in en styrelse som befäster bolagets ledande position i regionen och som bidrar till den fortsatta utvecklingen av Taxi Göteborg, säger Lennart Hamnered interimsstyrelsens ordförande.

Lennart har lång erfarenhet av taxibranschen. Tidigare har han bland annat varit ordförande för Svenska Taxiförbundet och för Taxi Göteborg. Han har dessutom suttit i styrelsen för Svea Taxi Allians.

Lennart Hamnered, interimsstyrelsens ordförande Taxi Göteborg, tfn 0705-57 45 50

www.6500000.se