Kommunalförbundet 4:e Storstadsregionen väljer BKE TeleCom.

Vi är glada över att kunna meddela att Kommunalförbundet 4:e Storstadsregionen har skrivit avtal gällande leverans av: mobiltelefoner, tillbehör, produktnära tjänst samt service och support. Avtalet gäller i upp till 24 mån, med möjlighet till förlängning 24 mån.

Avtalet gäller 2017-06-20 till 2019-06-19.

Kommuner som ingår i avtalet är Norrköping, Linköping, Finspång, Mjölby, Söderköping, Valdemarvik, Boxholm, Kinda, Vimmerby, Ydre, Åtvidaberg och Ödeshögs Kommun.

Vi tackar för förtroendet och ser fram emot samarbetet.

• Telekom

• nya kunder

• Skåne

Som oberoende rådgivare hjälper BKE TeleCom företag och offentlig sektor i hela Sverige att kommunicera bättre med sina kunder och varandra. Vi gör det med hjälp av våra medarbetare som med sin kunskap, engagemang och personliga service hittar den bästa telefonilösningen för våra kunder.

Våra huvudsakliga affärsområden inkluderar telefonilösningar, hårdvara & mobila tjänster samt operatörstjänster med oberoende analyser för att hjälpa organisationer att välja rätt operatör. Vi hjälper våra kunder att ta kontroll över sin telefoni och är med dem från planering till installation och utbildning samt uppföljning. Alla våra kunder har dessutom tillgång till världens bästa support – BKE Support.

BKE TeleCom grundades 1983 i Karlstad, Värmland, och består idag av 45 medarbetare, omsätter ca 250 miljoner och har AAA rating. Var fjärde kommun i Sverige väljer BKE TeleCom, gör det Ni också!

Pär Andersson

Presskontakt Digital Communication Manager 0705177670