84 sidor som stärker den svenska industrin!

84 sidor som stärker den svenska industrin!

Nu har den senaste utgåvan av Teknikprodukters uppskattade Tätningskatalog äntligen kommit – ett värdefullt verktyg som varje dag hjälper svenska företag att hitta smartare, effektivare och säkrare tätningslösningar. Med hjälp av vår Tätningskatalog kan den svenska industrin fortsätta stärka sin ställning och konkurrenskraft på den internationella marknaden. Något vi är väldigt stolta över.

Det krävs dock mer än en massa siffror och tabeller för att göra vår Tätningskatalog till vad den är – det krävs en själ. Den själen består av oss som arbetar på Teknikprodukter. Vi är ett trettiotal engagerade medarbetare som brinner för att hjälpa dig hitta de bästa tätningarna för just ditt projekt.

Testa oss gärna – vi älskar utmaningar och tar oss an alla uppdrag med service, kunskap och engagemang i världsklass!

Skicka ett mejl till order@teknikprodukter.se eller ring 036-37 62 00 för att beställa den nya utgåvan av Tätningskatalogen. Givetvis helt utan kostnad!

Om du föredrar att bläddra i en digital katalog, hittar du exakt samma information på teknikprodukter.se. Där kommer du dessutom inom kort kunna beställa alla våra standardtätningar direkt i vår välsorterade webbshop.