God Jul & Gott Nytt År!

God Jul & Gott Nytt År!

Ett väldigt roligt och intensivt år börjar gå mot sitt slut. Teknikprodukter & Scandinavian Friction vill tacka alla våra kunder och leverantörer för ett bra samarbete under 2018. Vi är väldigt glada för att ni fortsätter utmana oss med spännande uppdrag och förfrågningar! Det är ingen överdrift att säga att vi aldrig behöver ha tråkigt på jobbet.

Nu ser vi snart fram emot ett spännande nytt år tillsammans med Er, men först väntar en välförtjänt Julledighet för oss alla.

Vi har öppet precis som vanligt under alla Mellandagar. Vi tar emot order och skickar leveranser som vanligt 27-28 december, samt 2-4 januari.

Tusen tack för året som har gått, nu tar vi nya tag under 2019!

Teknikprodukter & Scandinavian Friction önskar Er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!