Friskvård och roliga utmaningar är en viktig del av Teknikprodukters personalvård.

Nu söker vi personal till vårt centrallager i Jönköping

Varje dag hjälper Teknikprodukter hundratals kunder runtomkring i Sverige med punktliga och snabba leveranser. Kunderna kan vara allt från stora börsnoterade verkstadsbolag till små mekaniska verkstäder. Alla är dock beroende av att leveransen från Teknikprodukter kommer på utlovad tid och såklart med rätt innehåll.

Detta innebär att vårt centrallager i Jönköping är själva navet i vår verksamhet . Lika viktigt för oss som för våra kunder. Nu söker vi fler duktiga medarbetare till denna viktiga uppgift.

Tjänsten är på heltid. Arbetstid från kl. 7.30 till 16.30. Arbetsuppgifterna är varierande men består i första hand av plockning, packning och utleverans av kundorder. Tillträde efter överenskommelse, men gärna snarast möjligt.

Vi erbjuder dig:

• Ett omväxlande lagerarbete i en trevlig arbetsmiljö.
  • Glada och positiva arbetskamrater.
  • Ett mycket generöst friskvårdsbidrag. Dessutom bekostar företaget alla anmälningsavgifter till motionslopp.
  • Möjlighet till årsbonus när det går bra för företaget.
  • En arbetsgivare som satsar på sin personal och investerar för framtiden.
  • En arbetsplats som präglas av Teknikprodukters värdegrund: Glädje, Engagemang och Laganda.
  • En trygg och stabil anställning i ett välskött och välmående företag.

Är du intresserad?

Kontakta vår Logistikchef Jan Westberg.

jaw@teknikprodukter.se eller 036- 37 62 07