Biogasmacken i Valla öppen igen!

I mitten på maj stängdes tankstationen i Valla i Linköping då en kompressor havererat. På grund av problem med att få tag på reservdelar så var prognosen att macken skulle öppna först efter sommaren, men då det gick snabbare än väntat att få reservdelar är kompressorn nu renoverad och Svensk Biogas har öppnat tankstationen igen. Kapaciteten är den samma som innan haveriet.

-Jag är glad att vi redan nu kan öppna macken och att det gick fortare med lagningen av kompressorn än vad vi befarade. Jag vill passa på att tacka alla kunder för det tålamod de visat under den här perioden, säger Mattias Philipsson, vd på Svensk Biogas.

Mattias Philipsson, vd Svensk Biogas, 013-20 82 76
mattias.philipsson@svenskbiogas.se