Tema i Stockholm söker en arkitekt samt projektörer

Vi ska bli ännu fler på Tema och till vårt kontor i Stockholm söker vi nu projektörer samt en handläggande/ansvarig arkitekt med erfarenhet av bostäder. Tema har kontor på sex orter i Sverige och i Stockholm är vi idag 85 medarbetare. Här finns kompetens genom hela plan- och byggprocessen och vi levererar tjänster inom arkitektur, stadsbyggnad, landskapsarkitektur, inredningsarkitektur, projektledning och 3D-visualisering. Vi drar nytta av vår breda kompetens och samarbetar gärna i våra uppdrag. Vi har en hög miljöambition och vill hjälpa våra kunder att fatta miljömässigt sunda beslut.

Åsa Lundberg är chef för arkitektverksamheten i Stockholm. - Det råder stor optimism på kontoret. Allt fler upptäcker fördelarna med Tema och vårt sätt att arbeta. Det märker vi på ökat intresse både från nya medarbetare och kunder, säger Åsa. Vi arbetar just nu med ett flertal stora och spännande uppdrag. Två exempel är Stockholmsarenans inre och förnyelsen av Täby Centrum, fortsätter Åsa.

Läs mer och gör din ansökan senast 14 november 2011 på: http://www.temagruppen.se/Jobb/Stockholm/handlaggande-projektorer-bostader/

• arkitekt
  • projektör