Tema söker fler medarbetare med miljökompetens

Till vår planavdelning i Stockholm söker vi dig som vill arbeta med miljöfrågor i stadsplanering. Du har akademisk utbildning inom miljö eller stadsbyggnad samt ett brinnande intresse för aktuella miljöfrågor i byggsektorn.

På Tema finns arkitekter, planeringsarkitekter, inredningsarkitekter, landskapsarkitekter, golfbanearkitekter, projektledare och byggnads- ingenjörer. Bland våra kunder finns privata och allmännnyttiga bostads- och fastighetsbolag, statliga verk, kommuner, landsting och byggentreprenörer över hela Sverige.

Hos oss är det självklart att samarbeta över affärsområdesgränserna. Bredden gör oss till kundens rådgivare genom hela plan- och byggprocessen, från första idé till slutfört projekt.

Vår målsättning att vara så kompetenta på hållbarhet att vi i alla skeden ska kunna föreslå kunden miljömässiga alternativ. För att nå dit satsar vi i dag mycket på såväl kompetensutveckling som rekrytering av nya medarbetare med intressant erfarenhet och kompetens inom miljöområdet.

Vi söker fler engagerade medarbetare som vill vara med och utveckla samarbetet mellan olika kompetenser i våra uppdrag.

Se vår platsannons och gör din ansökan på http://www.temagruppen.se/Jobb/Stockholm/miljokompetens/.

Vid frågor om den lediga tjänsten, kontakta stina.stenquist@temagruppen.se.