Tema satsar på Norrköping

Pressmeddelande   •   Sep 21, 2010 07:47 CEST

Tema gör nu en ökad satsning på Norrköping- och Linköpingsområdet och satsar på expansion med fler medarbetare och breddad verksamhet. Idag erbjuder Tema i Norrköping tjänster inom bygg-, projekt-, och projekteringsledning med särskild expertis inom säkerhet och tele. På sikt räknar Tema även med att bemanna kontoret i Norrköping med arkitekter och landskapsarkitekter.

För att bereda plats för nya medarbetare har Tema i Norrköping nyligen flyttat till större lokaler på Södra Grytsgatan 4. De tre medarbetarna som senast rekryterats till kontoret är Jonas Freijdh Månsson och Susanne Qvick som kommer från Niscayah AB samt Mats Heinemark som tidigare arbetat som arbetsledare på NCC Construction AB.

Temagruppen Sverige AB - i dagligt tal Tema - är ett av Sveriges ledande företag inom arkitektur, landskapsarkitektur och projektledning. Med över 50 års erfarenhet är vi en stabil rådgivare genom hela plan- och byggprocessen, från första idé till slutfört projekt.

Kommentarer (0)