Lantlig charm i badrummet

Hittills har det varit ont om produkter i lantlig stil på badrumsmarknaden. Nu kommer finska familjeföretaget Temal med ett efterlängtat tillskott av hög kvalitet som dessutom har flexibla mått – både på bredden och på djupet.

Rent, fräscht och vitt: den romantiska Country-serien har alla Temals smarta funktioner och höga kvalitet. Unikt med Temlas sortiment är de flexibla måtten om 5 centimeter. Både på bredd och djup vilket är perfekt för små badrum.

-  Vi är stolta över att även kunna erbjuda ägare till små badrum, inte minst i sommarhus, möjligheten att kunna inreda i en lantlig stil, säger Nina Zischka, ägare och vice vd på Temal.

-  I ett litet badrum kanske du bara har plats för ett 60-centimeter brett handfat med ett underskåp som är 35 centimeter djupt. Det kan vi erbjuda.

Country är helt i vitt men finns i två olika ramluckor som kan kombineras med tre olika handtagsalternativ – alla till samma pris! Luckan New Country med rena linjer eller den mer traditionella Real Country.

Lådorna har antracitgråa antislip-mattor och som tillval finns vita låddelare i tre olika storlekar.

Country-serien innehåller bänktvättställ i olika bredder och djupmått och med en eller två bassänger, underskåp och högskåp – även dessa med flexibla mått.

Bildtext:
Luckan Country har allt en lantlig stil kan önska. Oavsett om du vill ha ditt badrum i shabby chic eller mer traditionell allmoge ger Country den rätta känslan.

Fakta:
Country-möblerna levereras med stommarna förmonterade i bredderna 60, 70, 80, 90 och 100 cm i olika djupmått samt i bredderna 130, 140, 150 och 160 cm i tre olika djupmått med 5 cm intervall.

Priser från ca 8 000 kronor (Country underdel med tvättställ, 30 cm djup och 60 cm bred.)