Envac flyttar till Sjöstadsporten

Pressmeddelande   •   Sep 06, 2010 15:21 CEST

Ledande miljöteknikföretaget Envac AB lämnar sitt Stockholmskontor i Gröndal och omlokaliserar med Tenant & Partners hjälp till Sjöstadsporten.

Envac AB är ett av de ledande miljöteknikföretagen i Sverige och världsledande inom området automatiserad avfallshantering med vakuumteknik. Envac AB har 35 kontor i 20 länder i Europa, Nord- och Sydamerika, Mellanöstern och Asien. Envac Scandinavia har i dag ca 100 anställda i Sverige, varav ca 40 är placerade i Stockholm.

Envac har nu skrivit på avtal med AREIM om att hyra 1 000 kvm kontor i Sjöstadsporten i Hammarby Sjöstad. Inflytt är planerad till 1 april 2011.

Tenant & Partner har agerat hyresgästombud och kommer även att ombesörja flyttprojektledningen.

-------------------------------------

För mer information, kontakta projektledare Caroline Dahlqvist. Telefon: 070 518 53 10, e-post: caroline.dahlqvist@tenantandpartner.com

Tenant & Partners uppdrag är att vara kommersiella hyresgäster behjälpliga med all rådgivning som rör fastigheter & lokaler. Vårt arbete syftar till att hjälpa kunden minimera kostnaderna för lokaler & samtidigt maximera nyttan av desamma.Tenant & Partner har kontor i Stockholm & Göteborg, men är verksamma över hela landet. Genom vårt internationella nätverk hjälper vi även våra kunder utomlands.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.