Envac flyttar till Sjöstadsporten

Pressmeddelande   •   Sep 06, 2010 15:21 CEST

Ledande miljöteknikföretaget Envac AB lämnar sitt Stockholmskontor i Gröndal och omlokaliserar med Tenant & Partners hjälp till Sjöstadsporten.

Envac AB är ett av de ledande miljöteknikföretagen i Sverige och världsledande inom området automatiserad avfallshantering med vakuumteknik. Envac AB har 35 kontor i 20 länder i Europa, Nord- och Sydamerika, Mellanöstern och Asien. Envac Scandinavia har i dag ca 100 anställda i Sverige, varav ca 40 är placerade i Stockholm.

Envac har nu skrivit på avtal med AREIM om att hyra 1 000 kvm kontor i Sjöstadsporten i Hammarby Sjöstad. Inflytt är planerad till 1 april 2011.

Tenant & Partner har agerat hyresgästombud och kommer även att ombesörja flyttprojektledningen.

-------------------------------------

För mer information, kontakta projektledare Caroline Dahlqvist. Telefon: 070 518 53 10, e-post: caroline.dahlqvist@tenantandpartner.com

Tenant & Partners uppdrag är att vara kommersiella hyresgäster behjälpliga med all rådgivning som rör fastigheter & lokaler. Vårt arbete syftar till att hjälpa kunden minimera kostnaderna för lokaler & samtidigt maximera nyttan av desamma.Tenant & Partner har kontor i Stockholm & Göteborg, men är verksamma över hela landet. Genom vårt internationella nätverk hjälper vi även våra kunder utomlands.

Kommentarer (0)