Julgransplundring i Textile Fashion Center under årets första Textiltorsdag

Pressmeddelande   •  Jan 11, 2016 09:54 CET

I Textile Fashion Center rivstartar vi året med det nya konceptet Textiltorsdagar. Varje torsdag är det kvällsöppet på Textilmuseet, i Fashion Gallery och i restaurang, café, vinbar och så småningom även pub. Andra torsdagen varje månad kommer bjuda på spännande seminarier, samtal och mötesplatser för såväl allmänhet som företagare och studenter samt kvällsöppet i Smart Textiles Showroom.

Torsdag 14 januari kl 16-19 blir det julgransplundring där alla som vill får hjälpa till att plocka ner slipsgranen och ta en slips med sig hem. Passa dessutom på att hälsa på den hemvändande kocken Johan Engström över lite tilltugg i vinbaren.

Kommentarer (0)