Rivstart inför hösten på Textile Fashion Center 26 augusti

Pressmeddelande   •   Aug 24, 2017 08:15 CEST

För att på riktigt starta upp efter sommarens vila välkomnar Textile Fashion Center till en rivstart på hösten den 26 augusti.

Fashion Gallery öppnar upp efter sommaren med fina erbjudanden och specialpriser. Passa även på att gå till Textilmuseet som har fri entré denna dag och där visas bland annat utställningen Ekvation med Faig Ahmed (som är öppen till 24 september). Magen kan mättas med citybrunch på The Wine & Coffee Company eller varför inte en god fika.

Speciellt för denna dag är även att i Provrummets popup-butik har utförsäljning i Skyltfönstret intill entrén på Textile Fashion Center.

Kl 13 erbjuds en gratis guidad visning av Textile Fashion Center för den som vill stilla sin nyfikenhet kring huset och dess historia.

Mer info?

Kontakta Frida Stålhandske, 072- 386 94 91