Inbjudan: Edda Tribe håller Rådsmöte 20-21 juni - The Female Principle Leadership Conference, Kulturbygge i Ytterjärna. Boka idag.

Lördag 20 juni klockan 13:00 – söndag 21 juni kl 17:00 i Ytterjärna. The Female Principle Leadership Conference – rådsmöte med Edda Tribe.

När Sverige står i full blom och ljusets högtid är här bjuder Grandmother Madeleine Söderström och Edda Tribe in till The Female Principle Conference – ett öppet rådsmöte på temat: LIV. Vilket Liv – vilket Liv väljer vi nu? Vilket Liv skapar framtidens samhälle? När världarna möts, vilket Liv blir då möjligt? Varmt välkommen att boka din plats idag.

"Midsommar är en speciell helg för många. När ljuset är som starkast här i norr bjuder vi in till rådsmöte. Med oss på distans har vi European Grandmothers. Vi följer myndigheternas direktiv och möts i omsorg. Vi välkomnar dig till Ytterjärna där vi har stora öppna ytor både inomhus och utomhus. Vi släpper nu ett begränsat antal platser till rådsmötet till allmänheten. Varmt välkomna, Pernilla Fogelqvist, projektledare Edda Tribe."

Ur programmet:
– rådsmöte med dialogprocesser
– European Grandmothers på distans
– naturvandring med musik och skogens väsen
– sommarsolståndets eldceremoni
– barnvänligt och med omsorg

Våra måltider:
… är omsorgsfullt tillagade med bästa råvaror. De är ekologiska, veganska och glutenfria. Lunch, fika och middag på lördag. Fika, lunch och fika på söndag. Frukosten ingår om du bor på hotellet. Frukost behöver förbokas om du bor på Hostel eller tältar (100 kr).

BOKA DIN PLATS: 1.495 kr biljett 2-dagar inkl måltider. (Klicka här)

"Världen brinner. I Sverige, i Europa och runt om på jorden ser vi att relationen mellan människor, kulturer och grupper försvagas mer och mer. Redan innan Covid-19. Relationen till naturen är på flera håll avbruten. Ekosystemet håller på att kollapsa och försvagningen av vår livsmiljö sker nu i ökande takt. Sverige har en viktig roll i den förändring som vi behöver få till i världen. Järna och Södertälje har en lång tradition att leda okonventionellt och hitta medvetna långsiktiga lösningar. Bland annat därför är rådsmötet förlagt här i midsommar. Hur kan vi tillsammans sätta ljus, förstoringsglas och fokus på det som är viktigast att göra just nu? Det är dags för vuxenvärlden att axla det uppdraget och skapa ytor för dialog och lösningar." - Grandmother Madeleine Söderström

Har du frågor om eventet – eller vill arrangera en egen cirkel på din ort under rådsmötet?
Kontakta Pernilla Fogelqvist: pernilla@eddatribe.se

MER INFO – LOGI – PROGRAM
Välj mellan hostel, hotell eller att tälta.
Du hittar all information på hemsidan:
Edda Tribe, Hemsida…Klicka här!
Edda Tribe, Facebook… Klicka här!

#VilketLiv #Rådsmöte #EddaTribe
#GrandmotherMadeleine #Midsommar2020