Pressinbjudan: Max Söderpalm och Tvärtomsuccén kommer till Oscarsteatern tillsammans med Annika R Malmberg, Thomas Lundqvist och Tomas Lydahl

PRESSINBJUDAN

Imorgon tisdag den 17 maj avrundar Max Söderpalm sin Tvärtomturné på Oscarsteatern i Stockholm. Tillsammans med föreläsarna och författarna Thomas Lunqvist, Annika R Malmberg och Tomas Lydahl bjuder Max in press och media till en heldag under temat "Energi hela vägen - för dig som vill vinna framgång, bli lycklig och öka din försäljning!"
Var med när några av Sveriges främsta inspiratörer kommer till stan! Tid: 13.00 - 17.00

Vart han än har kommit med sin Tvärtomturné så har det varit succé! I slutet av mars var det turnépremiär i ett utsålt Varberg, sedan dess har han åkt runt i Sverige med sitt framgångskoncept och fått stående ovationer. Han har blivit intervjuad i radio, i lokalpress och Dagens Industri, först gällande sitt nyhetsbrev Monday Morning Letter - som når fler än 33 000 personer - därefter om lanseringen av framgångsreceptet Tvärtom.

Max Söderpalm har de senaste 15 åren har han utbildat och coachat hundratals affärsmän och affärskvinnor. Hans nyhetsbrev Monday Morning Letter når fler än 33 000 säljare, försäljningschefer och företagare. Han skriver böcker om hur det verkligen fungerar; ”30 sätt att göra affär”, ”Det är i backarna man rycker”, och ”Den rätta gnistan”. Tvärtom boken beskriver bland annat ”neggarna” – människor som i stort sett bara säger negativa saker – hela tiden. En av Max Söderpalms visioner är att stänga gnällhörnan:
"Ja det stämmer att jag vill stänga gnällhörnorna, säger Max. Neggarna har en förmåga att samlas och då bildas gnällhörnor där man klagar på allt från kaffet, till vädret och chefen. Jag vill uppmana Sverige att stänga gnällhörnorna idag”, fortsätter Max.
(Till denna pressinbjudan finns videos kopplade, bland annat en där Max uppmanar att stänga gnällhörnorna.)

Thomas Lundqvist är författare till böckerna ”Biologisk rekrytering” och ”Biologisk försäljning”. Efter sin civilekonomexamen arbetade Thomas på McDonalds och myntade där teser om ledarskap under rubriken ”Hur man skapar team i världsklass”. Senare hittade Thomas stöd för sina teser i biologiska studier som finns sammanfattade i hans böcker. Som vd för Junibacken var han mycket uppskattad vilket framgick bl a genom att medarbetarna två gånger nominerade honom till uttagningen av ”Årets Chef”.

Annika R Malmberg är en av Sveriges främsta inspiratörer med glöd i rösten och glimten i ögat. Hennes föreläsningsshower är kända för att vara både resultatinriktade och underhållande. Hon har tränat och inspirerat tusentals människor till ökad personlig framgång och bättre resultat. Annika är författare till ”Ta skit! Och gör det till guld”, om konsten att ta och ge feedback utan att skapa låsningar och konflikter.

Tomas Lydahl utbildade han sig till coach i USA, där han bott i 18 år och tidigare jobbade som försäljningschef. Tomas har skrivit boken ”Wow! Så får du dina kunder att rekommendera dig! och är medförfattare till boken ”JA 2010”. Tomas är ngagerande och inspirerande med mycket ”story telling” som folk kan relatera till. Tomas lär dig vad en kund egentligen är värd och hur du får dina kunder att rekommendera dig.

Pressackreditering
För pressackreditering till eventet, recentionsexemplar av boken samt bokning av intervjuer kontakta:
Annette Sandgren annette@tgim.se, 070 777 91 00

• tvärtomturné
  • tvärtomboken
  • soderpalm publishing
  • tvärtom
  • seminarium
  • framgångsseminarium
  • tomas lydahl
  • thomas lundqvist
  • annika r malmberg
  • max soderpalm
  • oscarsteatern
  • föreläsning

Klara Östra Kyrkogata 2B, 3 tr

CSR, coaching, marknadsföring samt digitala och sociala medier.