Terse Alvén lanserar mammaträning online tillsammans med Shapy.se

Träningsexperten och nyblivna tvåbarnsmamman Terse Alvén vet hur krångligt det kan vara att få tid till träningen som gravid eller nybliven mamma. Hon bestämde sig för att själv ta tjuren i hornen och nu levererar hon lösningen på problemet.Tillsammans med den framgångsrika träningssajten  Shapy.se lanserar hon Bejpy.se som erbjuder streamad träning direkt i datorn anpassade för gravida och nyblivna mammor ...

Som gravid eller nybliven mamma är många kvinnor osäkra på hur de kan träna och det kan vara svårt att ta sig iväg till en träningslokal. Men nu finns streamade träningspass direkt i datorn anpassade för gravida och nyblivna mammor. På Bejpy.se finns filmade träningspass med professionella instruktörer som hjälper dig att träna din styrka, kondition och rörlighet.

Foto: Johan Rosén. Bilden får endast användas i marknadsföring av Bejpy.se

Terese om samarbetet med Shapy.se

Terse Alvén är en mycket uppskattad ambassadör för B.A.B.Y. och driver en av Sveriges mest inflytelserika bloggar Spark i baken med dotterdomänen Spark i magen. Läs HÄR om Terese egen beskrivning av samarbetet med Shapy.se.

Missa inte Terses inspirationsföreläsning- VIKTIG- från matmissbrukare till träningsförebild på B.A.B.Y.´s event den 14:e mars i Volvo Showroom Kungsträdgården.

• mammaträning
  • terese alven
  • shapey.se
  • bejpy.se