Egen belysning blev svaret på marknadens efterfrågan

Som ledande leverantör av beslag till trä-, snickeri- och möbelindustrin i Sverige finns ett ständigt behov av att ta fram nya produkter som passar marknaden. Theofils har lång erfarenhet av att hjälpa kunder att få fram rätt produkt i rätt kvalitet och den senaste nyheten i sortimentet är en egendesignad ledbelysning.

Theofils ledbelysning är framtagen utifrån den efterfrågan som finns på marknaden. Den har ett stilrent utseende, bra pris och flera tillbehör så som kopplingsplint, förlängningskabel, fjäder, transformator och distansringar. THC COB som den kallas har COB chip, vilket innebär en produkt med hög kvalitet och lång livstid.

- Theofils vill vara en komplett leverantör av beslag, inredning och belysning till snickeri- och möbelindustrin och därför kändes det rätt att ta fram en konkurrenskraftig ledbelysning, säger Kristoffer Haraldsson, produktchef på Theofils.

Belysningen passar perfekt som bänkbelysning, den är dimbar och har en färgtemperatur på 3000K. På theofils.se finns ritningar och teknisk information kring produkten och där går det även att lägga order direkt i webbshopen. Efterfrågas personlig service kontakta Theofils orderavdelning eller gör ett besök i någon av butikerna.