Thermotech söker teknisk innesäljare till region Stockholm

Nyhet   •   Sep 22, 2010 10:10 CEST

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är offert- och orderhantering samt teknisk support till kunder. Placering på kontoret i Norrtälje. Thermotechs kunder är rörinstallatörer, husfabrikanter och konsulter.

Egenskaper & kvalifikationer
Du är en kvalitetsmedveten och ansvarstagande person som självständigt kan strukturera och prioritera ditt arbete på ett effektivt och resultatinriktat sätt. Du har goda kunskaper inom VVS och är en kunskapsresurs för andra. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter.

Praktisk erfarenhet av VVS-arbete är ett krav. Teknisk utbildning är meriterande. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Även körkort är ett krav.

Ansökan gäller anställning på vårt agentkontor i Norrtälje och omfattar en heltidstjänst.

Vi vill ha din ansökan med meritförteckning per e-post till regionsthlm@thermotech.se senast den 15/10. Märk ansökan ”Teknisk innesäljare Norrtälje“.

Har du frågor om tjänsten eller företaget kontaktar du Lotta eller Tommy Fröjd, tel 0176-20 75 40 eller via mail lotta@thermotech.se eller tommy@thermotech.se.

Thermotech Scandinavia AB är en av Skandinaviens ledande leverantörer av system för värme- och vattendistribution till alla typer av bostäder och lokaler. Thermotech, grundat 1996, har kontor på sju orter i Sverige, dotterbolagen Thermotech Scandinavia Finland OY och Thermotech Vostok AB samt agenter i ett flertal länder. Koncernen har idag ett 60-tal verksamma och en omsättning på mer än 100 miljoner SEK.

Kommentarer (0)