Erik Årdahl ny ekonomichef på Thermotech Scandinavia AB

Erik Årdahl har tillträtt som ny ekonomichef hos Thermotech Scandinavia AB. Erik kommer närmast från konsultföretaget Trimma där han varit konsult och projektledare inom verksamhets- och beslutsstöd. Innan dess arbetade han som Financial controller på Komatsu Forest och Ålö. Erik började sin anställning den 10 april och kommer att vara stationerad på huvudkontoret i Umeå

-”Jag är glad att nu ha Erik vid rodret på ekonomiavdelningen. Han kommer med sina erfarenheter att bidra mycket till företagets fortsatta utveckling”, säger Malin Malmenström, VD på Thermotech Scandinavia AB.

• personnytt
  • nyanställda
  • rekrytering
  • ekonomichef