Vinga of Sweden 4 delars bäddset hos Tillmans

Bli först med det senaste. Lakanen från Vinga är märkta med OEKO-TEX Standard 100. Vinga är certifierade med EU-Ecolabel. Alla vill vi njuta av att krypa ned i svala lakan i en härlig säng. Den fräscha doften och den mjuka, rena känslan. Och är det dessutom satin. Eller percale, eller vad du själv föredrar. Ge dig själv - denna självklara gåva.

Ett härligt 2 dels set eller 4-dels bäddset från duktiga svenska Vinga of Sweden. I 100 % BCI-bomull, certifierad och med EUs Eco-label.

Alla lakan har en fin lyster och extra glans.

Seten består av upp till två stycken påslakan i 150 x 210 cm och två stycken örngott i 50 x 60 cm.

Vinga of Sweden fokuserar på snygga produkter för sovrummet. Exklusiv design och bäddset som verkligen ger sovrummet en exotisk och lyxig känsla. De fina materialen känns luftiga och svala även under varma sommarnätter och du kan därför sova gott hela natten.

Finns som bomullslakan, och som skräddarsydda bomullssatinlakan och som percale. Fins 2 dels set och 4 dels set i mjuk och behagliga kvaliteter.

Väljer du Vinga har du ett exklusivt bäddset med en elegant glans som lyfter ditt sovrum. Vingas bäddset är  oerhört mjuka och jämnt vävda i allt mellan 200 tc - 400 tc =  mycket hög trådtäthet och kvalitet.

• Jämtland

Webshop med hemtextil. Vi är ett företag som brinner för textil. Vi tror på kvalitét och bra service. Vi hoppas att du hittar det du letar efter, men gör du inte det kontakta gärna oss så hjälper vi gärna till med "skräddarsydda" lösningar.

Reidar Tillman

Presskontakt Kommunikationschef