Emil Wanngren - vinnare av 10 000 kr i Titanias boendetävling!

Nyhet   •   Feb 20, 2013 08:39 CET

Titania anordnade under år 2012 en tävling för boende i fastigheter där Titania utfört arbete samt för kunder som beställt en badrumsrenovering av företaget under året. Om man fyllde i Titanias boendeenkät och skickade in den före sista december 2012 så fick man två trisslotter samt att man var med och i utlottningen av 10 000 kr i resepresentkort och nu har vinnaren i tävlingen lottats fram och han heter Emil Wanngren! Emil anlitade Titania för att renovera sitt badrum i villan i Segeltorp och under oktober/november 2012 genomfördes badrumsrenoveringen och Emil skickade sedan in sina svar på Titanias boendeenkät.

För att se bilder på Emils badrum före och efter Titanias renovering, se nyheten om Emil på Titanias hemsida, Titania.se

När Titania ringde upp Emil för att meddela nyheten så lät det så här:

- Hej Emil, du var ju med i utlottningen av resecheckar för 10 000 kr genom att du skickade in boendeenkäten efter det att Titania renoverat ert badrum och du vann! Hur känns det?

- Va? Tack! Det känns fantastiskt och roligt!

- Är du överraskad?

- Det är klart att jag är överraskad. Givetvis hoppas man ju på att vinna i ett lotteri, men det är ju inget man räknar med.

- Vart kommer du åka och med vem?

- Oj, vi har inte bestämt var än, jag är fortfarande chockad, men jag kommer åka med min tjej och vår son! Någonstans med sol och bad blir det i allafall.

- Kul! Och hur blev badrummet?

- Badrummet blev kanon! Verkligen bra utfört hantverk.

- Och har du några praktiska tips till andra som ska vara med om en badrumsrenovering?

- Ja, planera in att duscha på jobbet eller där du tränar. Det funkar faktiskt under en kort period.

- Återigen, stort grattis till vinsten. Resepresentkorten kommer på posten.

Vill Du veta vad det skulle kosta att renovera Ditt badrum och begära en offert från Titania? Använd vår badrumskalkylator!

För att läsa mer om Titanias badrumsrenoveringar, klicka här!

För att se fler bilder på badrum som Titania renoverat, se fliken Våra projekt och klicka i rutan Badrumsrenoveringar