Titania har nominerats till "Årets Byggföretag"

Titania har nominerats till "Årets Byggföretag"

Titania har nominerats till "Årets Byggföretag", ett pris som delas ut av ÅretsHantverkare™ på Hantverkargalan som, äger rum på anrika Nalen i Stockholm, den 29 april 2015. Priset tilldelas det företag som har flest nöjda kunder (i relation till storlek) samt uppfyller vedertagna branschstandarder.

I år kommer Hantverkargalan äga rum för första gången. Det blir 300 sittande gäster; vinnare, nominerade och branschfolk. Galan är en motvikt till den negativa publicitet som omger branschen i stort (med TV-program som Fuskbyggarna, Byggfällan osv.). Vi väljer istället att uppmärksamma de bästa hantverkarna som har yrkesheder, och nöjda kunder.

Priset Årets Hantverkare delas ut i kategorierna; Snickare/Bygg, Elektriker, Rörmokare och Målare. Priset grundar sig på omröstning och företagets professionalism (välskött ekonomi, branschcertifieringar etc.). Via verktyg här på hantverkargalan.se kan du som företagare insamla röster och tävla om branschens mest prestigefyllda pris.

Under galan finns möjlighet att mingla & umgås med branschkollegor. Vinnare bjuds upp på scen för att mottaga pris och blomster av konferencier Peter Settman.

Klicka här om du vill rösta på Titania

Källa: hantverkargalan.se