Titania utökar och renoverar sitt huvudkontor!

Nyhet   •   Aug 29, 2012 18:58 CEST

För att klara av Titanias höga tillväxttakt har företagets huvudkontor utökats med ytterligare två lokaler, på Ernst Ahlgrens Väg 1-3 i Fredhäll, Kungsholmen. De nya lokalerna är i nedgånget skick och renoveras för tillfället och anpassas till företagets nuvarande och framtida behov.

Utöver detta skall den nya lokaldelen integrereras med det befintliga huvudkontoret med en korridor, som kommer löpa igenom hela det nya kontoret. Hela projekteringen av den nya delen av kontoret är utförd av Titanias egen projekteringsavdelning och samtliga renoveringsarbeten kommer utföras av Titanias egen personal.

I Titanias nya kontor kommer finnas plats för ungefär 25 medarbetare, som har tillgång till konferensrum, toaletter, kök och matplats, mötesrum med trådlöst internet samt en stor och ljus reception. De fräscha och moderna glasväggarna till de nya kontoren har levererats från Moelven Eurowand.

Kontorets huvudentre kommer när renoveringen är färdigställd, att flyttas till den nyrenoverade delen av kontoret på Ernst Ahlgrens Väg 1, där våra kunder och besökare kommer välkomnas i en fräsch och modern reception.

Titanias nya kontor kommer bli en mycket trevlig arbetsplats för våra medarbetare, tack vare de helt nyrenoverade lokalerna som ligger i ett mycket centralt läge mitt i Stockholm med goda kommunikationer i form av tunnelbana på gångavstånd och gott om parkeringar precis utanför kontoret.

Beräknad invigning av det nya kontoret är oktober 2012. Exakt datum för invigning kommer att kommuniceras på Titanias hemsida.