Titanias bloggtävling för boende och kunder

Nyhet   •   Aug 31, 2012 18:32 CEST

Nu kan alla Titanias kunder samt alla boende i fastigheter där Titania utför arbeten, blogga om Titania och de utförda arbetena och ha chansen att vinna 10 000 kr i resepresentkort!

För att sprida kunskap och information om hur det är att vara med om ett stambyte, totalrenovering, badrumsrenovering eller någon annan typ av arbete som Titania utför åt våra kunder, så startar 2012-09-01 Titanias bloggtävling för våra kunder samt alla boende på våra projekt. Se tävlingsinformationen nedan som kommer delas ut till samtliga boenden i samband med Titanias alla befintliga och nya projekt med start 2012-09-01.

Är Du bloggare och vill vara med och tävla om 10 000 kr i resepresentkort från Titania?

Du som är kund till Titania eller boende i en fastighet där Titania utför arbeten under år 2012/2013, kan genom att skriva om arbetena och Titania i Din blogg vara med och tävla om 10 000 kr i resepresentkort!

Beskriv gärna i bloggen hur Du som boende har upplevt byggprocessen och hur den har påverkat Din vardag, hur det har gått att bo i bostaden under projektet osv. Du har säkert också tips som Du kan dela med Dig till andra som skall vara med om samma sak när det gäller tankar kring att t ex att välja färger, material och inredning i badrummet, vad man skall tänka på under projektet, hur man klarar sig utan vatten och avlopp under ett stambyte osv. Ju mer informativt och beskrivande av hur det faktiskt är att vara med om ett av Titanias byggprojekt, desto bättre.

Vinnaren i bloggtävlingen utses av Titania i december 2013 utifrån en sammanvägning av bland annat följande faktorer: hur originellt skrivna inläggen är, hur informativa inläggen är, osv.

För att delta i tävlingen måste Du anmäla Dig genom att skicka ett mail till webmaster@titania.se innan Du börjar blogga och uppge adressen till Din blogg samt en emailadress där det går att kontakta Dig.

Fullständiga villkor för tävlingen får Du via mail när Du kontaktat Titanias webmaster ovan. Om Du har några frågor på denna tävling, vänligen maila webmaster@titania.se

Lycka till med bloggandet och tävlandet!

Med vänliga hälsningar,

Titania