Titanias påsktävling för boende i fastigheter där Titania utför arbeten

Titanias påsktävling för boende i fastigheter där Titania utför arbeten

Mellan 1 - 30 april 2012 har Titania en tävling för boende i fastigheter där Titania utför arbeten under april 2012. Vinnaren i tävlingen får en weekendresa till London värde ca 8 000 kr. (Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.)

För att vara med i tävlingen så skall man som tävlande besvara samtliga nedanstående frågor. Bland de som skickat in svaren på samtliga frågor, så lottas en vinnare fram.

Svaren på frågorna skall mailas till webmaster@titania.se senast den 30 april 2012 för att vara med och tävla om resan till London.

Frågor om Titanias arbeten:

- Vad tycker Ni att Titania gjort bra i samband med utförda arbeten i fastigheten där Ni bor?

- Vad tycker Ni att Titania kan förbättra i samband med utförda arbeten i fastigheten där Ni bor?

- Vilket totalbetyg skulle Ni ge Titania som entreprenör som utfört arbete i fastigheten där du bor mellan 1 -5, där 1 är Dåligt, 3 är Godkänt, 5 är Jättebra?

Frågor om Titania:

- Har Ni kommit i kontakt med, fått information om eller sett någon reklam eller liknande för Titania, före det att Titania började arbeta i fastigheten där Ni bor? Om ja, hur kom Ni i kontakt med Titania och var såg Ni reklamen / informationen om Titania?

- Titania har satsat stora resurser på den nya hemsidan. Vad tycker Ni som besökare är bra med Titanias hemsida?

- Vad tycker Ni skulle kunna förbättras med Titanias hemsida?

- Finns det någon funktion eller liknande Ni som besökare saknar och skulle vilja se? Vad skulle Ni vilja läsa mer om på Titanias hemsida?

- Vad har Ni för uppfattning om Titania som företag?

Övriga frågor:

- I London kommer ett stort sportevenemang gå av stapeln sommaren 2012 , vilket?