Titania hyr ut till Puls & Träning i Alby, Botkyrka

Titania hyr ut till Puls & Träning i Alby, Botkyrka

Titania välkomnar sin första lokalhyresgäst, Puls & Träning, till företagets landmärke Tingstorget i Alby.

Gymmet kommer att ligga i markplan i den byggnad som Titania byggt kring den befintliga tunnelbaneuppgången och planeras att invigas i februari 2020.

Puls & Träning är en riksomspännande kedja vars mål är att underlätta för människor att få in träning i vardagen. Gymmet på Tingstorget blir det första i sitt slag i Alby.

Massoud Zolfaghari, projektchef för Tingstorget: ”Vi har i projektet arbetat långsiktigt för att få in just den typ av kommersiella hyresgäster som förbättrar det lokala utbudet och höjer områdets attraktivitet. Att en kedja som Puls & Träning väljer att etablera sig på Tingstorget är ett kvitto på det. Det känns mycket roligt att hälsa dem välkomna”