Bli en del av vårt TM-Team!

Nyhet   •   Nov 19, 2018 09:38 CET

Har du frågor om tjänsten? Kontakta Jan-Erik Stigedahl, 0950-238 20. Välkommen med din ansökan, gärna senast den 1/2 2019

TM är Norrlands största privatägda byggkonsultföretag. Vi växer, men är och kommer alltid vara ett företag med personlighet – kom och jobba med oss i stimulerande arbetslag med spännande uppdrag!

TM arbetar med allt från skisser i tidiga skeden till färdig projektering, vi är verksamma framför allt i Norrland och Stockholmsområdet. Med en kreativ kompetens arbetar vi inom de flesta av byggbranschens områden; Arkitektur, Inredning, Miljö, Projektledning, Konstruktion, El, VS, Ventilation, Energi Styr och Data. Vår strävan är att bygga optimalare, smartare och miljövänligare varje gång vi kliver in i ett projekt. Vi vill alltid bidra till en arkitektur och design i tiden, med långsiktigt hållbara lösningar, allt för att skapa tydligare mervärde för våra kunder.

TM:s huvudkontor ligger i Lycksele, här sitter idag 34 personer inom arkitektur, konstruktion, teknik och administration. För oss är ett bra arbetsklimat viktigt. Vi vet att våra medarbetare måste trivas och må bra för att kunna prestera och utvecklas. Vi vill skapa goda samarbeten genom god gemenskap och engagemang med öppen och ärlig kommunikation. Därför värnar vi extra om våra medarbetares hälsa, arbetsmiljö och individuella utveckling.

Vi söker dig som har relevant utbildning och gärna några års arbetslivserfarenhet inom området – men låt inte det hindra dig som är nyutbildad till t.ex. civilingenjör eller högskoleingenjör. Du som söker är dynamisk, intresserad och trovärdig i ditt arbetssätt & du har god social kompetens då arbetet innefattar viss kundkontakt.

Har du frågor om tjänsten? Kontakta Jan-Erik Stigedahl, 0950-238 20
Välkommen med din ansökan, gärna senast den 1/2 2019