Tolv Stockholm ingår samarbete med Tallink Silja

Inför den storsatsning Tolv Stockholm gjort kring FIFA Women’s World Cup 2019 och initiativet #TolvTjejernasHus har ett spännande samarbete vuxit fram, med ingen mindre än självaste Tallink Silja som även delar en vision om jämställdhet i samhället.

Båda parter har förenats i en tanke om att stå upp för damfotbollen och i längden även slå ett slag för att stötta kvinnor världen över, för att bli sitt bästa jag. Tyvärr hamnar ofta damfotbollen i skymundan i relation till herrarna och med detta engagemang vill man höja kvinnor.

Under Damernas Fotbolls-VM har Tallink sammanslagit sig med Tolv Stockholm för att slå ett slag för alla världens fotbollstjejer. Detta genom att erbjuda samtliga ClubOne medlemmar upp till 20% på resor bokade mellan 7.6 – 7.7 som reser mellan 25.8 – 30.10. Bokningar sker på www.tallinksilja.se med bokningskoden 135029 under ”Jag har en bokningskod”. Tallink Silja skriver själva:

”Vi vill fira med alla fotbollssupportrar och erbjuder ressugna upp till 20% rabatt på hytten och medhaft fordon när ni reser med Tallink Silja på kryssning eller hotellresa. Njut av skärgårdsvyer, god mat och taxfree-shopping ombord för att sedan gå i land i Helsingfors, Åbo, Tallinn eller Riga.” – Tallink Silja

Samarbetet mellan de två parterna löper därefter vidare efter Damernas Fotbolls-VM och här näst under Företagsmästarna där Stockholms företag utmanas i femkamp med chansen att vinna ett julbord och tack vare Tallink Silja, en kryssning för upp till hela 50 personer. Ja, du läste rätt – tävla och ta med hela firman på årets fest!

Företagsmästarna är ett initiativ startat av Tolv Stockholm som tidigare år haft en otrolig uppslutning med många duktiga deltagare från Stockholmsområdet. Tävlingen är en femkamp bestående av grenarna Bowling, Shuffleboard, Basket, Skytte och Down The Clown där det bästa resultatet räknas från samtliga grenar. Utöver vinster har tävlingen i grunden en idé om att ena människor som arbetar tillsammans utanför arbetsmiljön. Från och med 15.6 tills slutet av 31/11 tävlar Stockholms företag om att ta hem priset och krönas till årets företagsmästare.

För deltagande i Företagsmästarna, vänligen boka på https://olearys.se/stockholm-tolv-event-center/campaigns/foretagsmastarna/ eller ring 020 10 40 00.

• Dans

• #samarbeten

• Stockholm

Tolv Stockholm ligger i Tele2 Arenas gatuplan och är en nöjesgalleria utan shopping. På tolvtusen kvadratmeter förenas mat, dryck, sport, kultur, musik, underhållning, nattklubb, hotell och ny teknik under ett och samma tak. www.tolvstockholm.se