Boka plats till PRESSVISNING av Sveriges modernaste TESTBANA den 23 NOVEMBER

Nu är vår nya testbana Test Track 1 vid Arlanda klar. Intresset för den nya banan är stort och därför vill vi på Training Partner bjuda in till pressvisning den 23 november. Först till kvarn!

Test Track 1 är ett svar på den ökade efterfrågan inom fordonsbranschen på utbildning och möjligheter att göra större events och produktlanseringar. Den är perfekt för att testa allt från fordonets komponenter, däck, chassi till att göra jämförelsetester och förarutbildningar. Med sina utmanande kurvor och höjdskillnader har banan allt du vill uppleva när du testar ett fordon.

Under dagen kommer du att få prova på delar av vårt utbildningsutbud, som Effektiv Sparsam Körning och Säker Körning med broms och undanmanöver. Det kommer även ges tillfälle till medåkning i en prestandabil. Självklart bjuder vi på lunch.

Pressvisning – Test Track 1:
Datum:           Fredag 23 november
Tid:                10.00 – 14.00 inkl. lunch
Plats:             Training Partner, Pionjärvägen 2, Arlandastad
OSA senast: 9 november till fredrik.soder@trainingpartner.se

Schema över dagens aktiviteter kommer att skickas ut efter att vi mottagit ditt svar.

Presskontakt:
Fredrik Söder