iPhone XS, iPhone XS Max och Apple Watch Series 4 (GPS+Cellular) börjar säljas den 14 september

Pressmeddelande   •   Sep 13, 2018 08:00 CEST

Apple Watch Series 4 (GPS+Cellular)

Tre bekräftar försäljningen av Apples senaste produkter med början den 14 september kl 09.01 på tre.se, inklusive iPhone XS och iPhone XS Max, de mest avancerade iPhone-modellerna någonsin. Tre kommer också att erbjuda iPhone XR och Apple Watch Series 4 (GPS + Cellular), re-designad och omkonstruerad för att hjälpa användare att hålla kontakten, vara mer aktiva och hantera sin hälsa på nya sätt.

iPhone XS, iPhone XS Max och Apple Watch Series 4 (GPS + Cellular) kan förköpas på vår hemsida från kl 09.01 den 14 september och finns i butik en vecka senare, den 21 september. iPhone XR kan förköpas från den 19 oktober och finns i butik den 26 oktober.

För mer information om iPhone, vänligen besök www.apple.com

Om Tre

Tre Skandinavien (Hi3G Access AB) startades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. I dag äger och driver Tre 3G- och 4G-mobilnät i Sverige och Danmark och består av cirka 2 000 anställda. Tre Skandinavien, som är en del av den globala 3-gruppen med verksamhet i elva länder, ägs av Hong Kong-baserade CK Hutchison, som äger 60 procent av bolaget, och svenska Investor AB, som äger 40 procent. Läs mer om Tre påwww.tre.se och mer om Tre-gruppen på www.three.com.