Mobiloperatören 3 tipsar- 3 appar som förenklar din vardag

Mobiloperatören 3 tipsar- 3 appar som förenklar din vardag

Mobiloperatören 3 ger 3 tips till kunderna för att maximera och förnöja användandet av mobiltelefonen. Denna vecka delar 3 med sig av smarta appar som ger dig hushållstips, coachning av en personlig tränare och väderprognoser.

1. Fiffiga frun ger dig svar på alla hushållsrelaterade problem. Applikationen samlar husmortips från A till Ö som är både roliga och ovärderliga när du står rådlös.Till exempel hur du får bort bladlöss, blåbärs- och gräsfläckar, tvättråd, och hundratals andra saker. Fiffiga frun är en betalapp och finns att ladda ner från Appland, Google Play och App store.

2. Med applikationen Poworkout Trime and Tone kan du träna vart du vill och när du vill med din personliga tränare i mobilen. Har du inte tid eller ork att ta dig till gymmet? Nu kan du träna hej vilt vare sig du är vid sommarstugan eller i hamburgerkön. Det finns inga gymkostnader eller tider att hålla ändå har du alltid med din personliga tränare Caroline Nilsson som coach. Poworkout Trime and Tone är en betalapp och finns att ladda ner från Play Butik.

3. WeatherPro är en optimal applikation för soldyrkare och väderentusiaster. Den är lättanvänd, pålitlig och ger sjudagars prognos som uppdateras var tredje timme. Applikationen informerar bland annat om UV-index, lufttryck, luftfuktighet, nederbördsrisk och vattentemperatur för populära turisthäng i Medelhavet, Karibien och andra favoritresmål. WeatherPro är en betalapp och finns att ladda ner från både Google Play och App store.

För mer information var vänlig kontakta:

Erik Hörnfeldt, Information & PR, 3

Malin Harman, Information & PR, 3