Varm vinterjacka från Sebago

Williston Jacket är en helt ny vinterparkas med struktur av bearbetad bomull. Skalet är en mix av 65/28/7 bomull/polyester/nylon, fyllning av polyester och fodret av nylon. Parkan är fleecefodrad insida krage, har tvåvägs dragkedja dold bakom stormflik med kardborreknäppning. Två stora fleecefodrade frontfickor med lock och knapp, två dolda fleecedodrade handvärmarfickor med dragkedja, två öppna fleecefodrade bröstfickor samt invändig säkerhetsficka. Dubbla dragskor, i midja och nertill. Huvan är justerbar och avtagbar och försedd med avtagbar fakepäls. Invändiga resårstickade muddar. Finns i herrstorlekarna S-XXXL, i färgerna Khaki och Navy. Ca pris 2999:-

• vinterjacka
  • höst 2013

Trendmark AB marknadsför och representerar noga utvalda och världsledande varumärken inom kläder och skor. Trendmark har idag drygt 30 anställda, huvudkontor och lager i Billdal söder om Göteborg, samt försäljningskontor i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.