Trivector växer och flyttar till större kontor i Göteborg

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2014 10:10 CET

Trivectors Göteborgskontor är ännu inte tre år, men har redan vuxit ur sina lokaler på Barnhusgatan. Idag finns lokal kompetens både inom trafikplanering av hållbara transporter och processbaserad verksamhetsutveckling. Trivector flyttar i slutet på februari till ett större kontor i samma fastighet men med ingång från Odinsgatan 10.

Det nya kontoret kommer att ge bättre plats till Trivectors växande konsultverksamhet, men också till alla de kurser och seminarier inom hållbara transporter och verksamhetsutveckling som arrangeras i Göteborg varje år.

Trivector finns idag på tre orter; Lund, Göteborg och Stockholm. Företaget består av fyra delföretag med var sitt verksamhetsområde och ett nära samarbete: Trivector Traffic, trafik, transport & miljö, Trivector System, IT-system för kollektivtrafik, Trivector LogiQ, verksamhetsutveckling, Trivector Information, kommunikation och kunskap.

Helena Sjöstrand, kontorschef Göteborg, 010-456 56 03

Kommentarer (0)