Pressträff 8 mars: Fritidsresor lanserar ny semesterform!

Presentation av helt ny semesterform från Fritidsresor! Tid: Onsdagen den 8 mars klockan 13.00-13.45 Plats: Fritidsresors huvudkontor, Münchenbryggeriet, Söder Mälarstrand 27, Stockholm OSA: Hör av dig till jim.hofverberg@fritidsresor.se senast tisdag Pressmeddelande med nytryckt katalog skickas ut med A-post fredagen den 10 mars. Välkommen! Jim Hofverberg Communications & Press, Fritidsresegruppen/TUI Nordic Söder Mälarstrand 27 S- 117 85 Stockholm Phone: + 46 (0)8 720 74 96 Mobile: + 46 (0)739 88 84 79 Fax: + 46 (0)8 720 88 16 Corporate facts: www.fritidsresor.se/corporate Web: www.fritidsresor.se, www.temaresor.se, www.sportresor.se, www.britanniaairways.se