Sju instagramvänliga hotell att boka i sommar

Sju instagramvänliga hotell att boka i sommar

För mycket folk i bild, pooler som ligger i skugga och träd som skymmer havsutsikten? Dessa familjehotell har perfekta instagramplatser, fortsätt läs för att ta sommarens snyggaste bilder.

1. TUI Family Life Tropical Resort

TUI Family Life Tropical Resort kan du lätt hitta den perfekta bilden. Ett alternativ är gå ned till stranden (se bild nedan), låt barn/vuxna gå i mitten av parasollerna i pastellfärgade kläder och där har du den! Detta foto tas med fördel i solnedgång eller tidigt på morgonen då stranden är tom och och ljuset bättre. Parasollerna är instagramvänliga, utsikten perfekt och sanden ljus.

Här, i mittgången av parasoller, kan du få till den perfekta bilden.

2. TUI Family Life Atlantica Aegean Blue Resort

I Kolymbia på Rhodos hittar vi den stora familjefavoriten TUI Family Life Atlantica Aegean Blue Resort. Här kan du ta den perfekta infinitypoolbilden där pool möter hav. Promenera ned till relaxpoolen vid strandkanten, simma ut till slutet av poolen och vila axlarna på kanten. Be den som tar bilden att få med palmen i mitten och unvik att få med fler huvuden i bilden.

Infinitypooler är populära på instagram.

3. TUI Family Life Atlantica Aeneas Resort

Cypern har Medelhavets klaraste vatten och också flera underbara familjehotell. Ett utav dem är TUI Family Life Atlantica Aeneas Resort som har Cyperns största pool. Förutom att fota denna gigantiska pool så bör du ta en promenad till hotellets kaffe- och juicebar, Thea’s Coffee Shop & Juice Bar. Beställ en smoothie och fota loss med porträttläge.

Färgglada smoothies ger många likes i sommar.

4. TUI Family Life Atlantica Marmari Beach

I Grekland, vid Kos finaste sandstrand ligger TUI Family Life Atlantica Marmari Beach. Instagrampärlan på detta hotell, är förutom stranden, den otroligt vackra matsalen. Duka upp en lyxfrukost här, ta din bild och den kommer att sälja sig själv!

Ljust, fräsht och mosaik - allt du behöver för den perfekta restaurangbilden.

5. TUI Family Life Bellevue Resort

I Kroatien, närmare bestämt i Istrien ligger vårt stora familjehotell TUI Family Life Bellevue Resort. Här har du en otrolig utsikt över Adriatiska havet och det är också havet som kommer göra din instagram magisk! Vattnet är nämligen kristallklart vilket gör det väldigt tacksam att fota. Ställ dig på en klippa lite ovanför vattnet och be ditt barn, din vän eller käresta att flyta på en luftmadrass. Ta ett foto med drönarperspektiv och du kan få sommarens snyggaste bild!

Adriatiska havet är perfekt för en bild i sommar.

6. TUI Family Life Alcudia Pins

På Mallorca vid strandparadiset Alcudia kan du bo på TUI Family Life Alcudia Pins.
Här fångar du en riktigt härlig bild om du tar med poolen, grönskan och det härligt turkosa vattnet i bakgrunden.

Tre viktiga detaljer i denna bild, pool, grönska och hav!

7. TUI Family Life Atlantica Creta Paradise

Kreta är som gjort för instagram och TUI Family Life Atlantica Creta Paradise är inget undantag. Den absolut bästa bilden får du om du går över gatan till den lugnare delen Olympus. Där går en stengång kantad av rosor upp mot en fontän, låt någon gå där i lång fladdrig klänning, alternativt bära på en stor rosa flamingo och bilden är fixad!

Och är du på jakt efter fler instagrambilder på Kreta finns fler tips här.

Den perfekta stengången för en instagrambild.