Viktigt meddelande - Turkish Airlines Stockholm får nya telefonnummer!

Pressmeddelande  •  2012-06-13 14:01 CEST

Från och med 14 juni 2012 byter Turkish Airlines Stockholm telefonnummer med anledning av Swedavias nya telefonväxlar.

Vi är tacksamma om ni sprider detta vidare internt i era organisationer!

De nya kontaktuppgifterna till Turkish Airlines Stockholm är enligt följande:

OBSERVERA att telefonnumrena till grupp avdelningen och agentsupporten ger service endast till våra återförsäljare, dessa nummer ges ej ut till konsumenter.

Vårt kontor i Göteborg påverkas i dagsläget inte av dessa ändringar, däremot har det skett en del förändringar i e-mail adresserna enligt nedan:

• Customer support/Call center: +46 8 519 99 849       sales.got@thy.com
  • Lost&Found, Baggage claims:                                                 sales.got@thy.com

Turkish Airlines är ett fyrstjärnigt flygbolag enligt Skytrax, som enligt undersökning bland 18 miljoner passagerare årligen har givit Turkish Airlines priserna Europas Bästa Flygbolag, Världens Bästa Economy Class Catering samt Världens Bästa Premium Class Seats och har enligt World Travel Awards Europas Bästa Business Class.

Antalet destinationer är för närvarande 186 och antalet passagerare ca 31 millioner årligen, vilket gör Turkish Airlines till Europas fjärde största mätt i passagerarantal och världens åttonde största nätverk.

Sedan 2008 är Turkish Airlines medlem i Star Alliance, med mer än 1100 destinationer.

Från Sverige flyger vi Stockholm - Istanbul 18 gånger per vecka, Göteborg - Istanbul 7 dagar i veckan, med anslutning till framförallt Mellan-Östern, Afrika och Asien.

Bolaget opererar även varumärket Anadolujet som flyger Stockholm - Ankara med ett lågpriskoncept.

Kommentarer (1)

När jag lämnade in mitt bagae i Thailand fanns en del kontanter i bagaget. När Jag hämtade ut bagaget bar dom borta. Nu svara inte Turkish Aurlines i telefonen när man ringer.

- Kåre Aronsson - 2013-02-21 15:17 CET

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom