Tyréns är en av Sveriges bästa arbetsplatser!

Tyréns är en av Sveriges bästa arbetsplatser!

Tyréns utnämndes till Sveriges 8:e bästa arbetsplats när 2020 års vinnare korades av Great Place to Work. För femte året i rad är Tyréns på topp tio listan bland stora företag.

Årets prisutdelning skedde digitalt och det är glädjande att se att Tyréns håller sig kvar på topp tio listan bland stora företag. Vi befäster återigen vår position som en av Sveriges bästa arbetsplatser.

– Jag är mycket stolt över att vi tillsammans gör Tyréns till ett Great Place to Work. Det här är ju resultatet av upplevelsen hos alla som arbetar på Tyréns i kombination med alla aktiviteter vi gör för att vara en attraktiv arbetsplats. Därför är det här ett riktigt fint kvitto på att vi fortsätter att vårda och utveckla Tyréns starka och värdefulla arbetsplatskultur, säger en mycket glad Cecilia Granath, Sverigechef på Tyréns.

Drygt 250 företag deltog i årets ranking,endast 60 av dem uppfyllde kraven för att kalla sig Sveriges bästa arbetsplatser. Tyréns placerade sig på plats 8 i kategorin stora organisationer i tuff konkurrens. På listan över stora organisationer rankas arbetsplatser med 250 eller fler medarbetare.

Här kan du se prisutdelningen och årets rankinglista >>

Tyréns är ett av Sveriges ledande konsultföretag inom samhällsbyggnad. I samspel med kunder och partners skapar vi hållbara lösningar inom stadsutveckling och infrastruktur. Vi har 3 000 medarbetare och verksamhet i Sverige, Danmark, England, Estland och Litauen. 2020 rankades Tyréns som Sveriges 8:e bästa arbetsplats av Great Place to Work®.

Cecilia Granath

VD Tyréns Sverige AB 010-452 23 10