Anne-Marie Davis vinnare i Säljbragden 2015

Nyhet   •   Apr 18, 2016 15:22 CEST

Under fredagen den 18 mars på Hotellet i centrala Stockholm korades 2015 års bästa säljare. Säljbragden 2015 gick av stapeln under pompa och ståt, och under kvällen delades det prestigefyllda priset Årets säljresurs ut till Anne-Marie Davis, bolagsjurist på UC AB.

Anne-Marie Davis vann under galan pris för Årets Säljresurs vid UC:s årliga tävling Säljbragden. Motiveringen löd:

”Vinnaren har under 2015 visat en mycket hög professionalism och levererat med hög kvalitet inom deadline. Vinnaren har uppvisat en fantastisk känsla för vad som krävs i affären och förmåga att föreslå kreativa lösningar. Inom ramen för utförandet av uppdrag arbetar vinnaren prestigelöst med stor integritet och uthållighet i att hitta win-win lösningar för att komma vidare i avtalsförhandlingar.

Det kom verkligen som en överraskning och är fantastiskt kul! Jag har alltid i min roll som bolagsjurist sett det som min viktigaste uppgift att stötta affären. Därför är det otroligt hedrande och roligt att bli nominerad till detta pris av UC:s duktiga säljteam, säger Anne-Marie Davis, bolagsjurist på UC AB.

Anne-Marie är en fantastisk resurs för hela koncernen och är en otroligt värdig vinnare, säger Anders Hugosson, vd på UC.

Kommentarer (0)

Kommentera

Genom att skicka din kommentar accepterar du att dina personuppgifter behandlas i enlighet med Mynewsdesks <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Integritetspolicy</a>.