Memnon Networks på Logistics Seminar i Helsingfors

Nyhet   •   Feb 04, 2013 10:54 CET

Memnon Networks kommer att delta på Logistics Seminar 2013, den 7:e och 8:e februari i Helsingfors. Det här är den 28:e gången som seminariet hålls och årets tema är “competitive advantage from supply chains in times of economic turbulences”.

Logistics Seminar är ett av Finlands stora event inom SCM, handel, transport och logistik. Eventet organiseras av Finnish Association of Purchasing and Logistics (LOGY). Memnon Networks kommer att delta på seminariets båda dagar och dessutom vara en av utställarna under dag 2.

Kom förbi och prata med landsansvarig för Finland, Geesche Meyer, om hur vi kan hjälpa dig att förbättra din transportadministration

Läs mer om Logistics Seminar 2013

Memnon Networks erbjuder innovativa e-lösningar som förenklar användarnas transportadministration, sänker kostnaderna och ökar kvaliteten i verksamhetens affärsprocesser. Memnon Apport TM är Nordens marknadsledande system för transportadministration och används för närvarande i 57 länder. Varje dag bokar över 100 000 kunder fler än 300 000 paket i Memnon Apport.
www.memnonnetworks.com

Kommentarer (0)