Nytt ramavtal mellan Region Blekinge och Unik Resurs

Nyhet   •   Jan 25, 2016 15:05 CET

Efter genomförd utvärdering av inkomna anbud i upphandlingen av rekryteringstjänster beslutade Region Blekinge att teckna ett flerårigt ramavtal med Unik Resurs i Sverige AB. Förutom sedvanliga leverantörskrav avseende socialförsäkring, skatt och F-skattbevis så har fastställda skallkrav i rekryteringsprocessen och lägsta totalpris vägts in i enlighet med utvärderingsmodellen.

- För oss på Region Blekinge är det angeläget med ett prisvärt och kvalitativt samarbete runt rekryteringsstödet, fastslår kanslichef Ingrid Ljungqvist och HR-strateg Lisa Larsson.

Redan vid uppstartsmötet avropades första uppdraget bestående av ett litet rekryteringspaket enligt upphandlingen.

- Det är alltid trevligt med nya uppdrag, allra helst när avtalet löper under flera år. Extra roligt är det att få vara med och bidra till en hållbar tillväxt i Blekinge, avslutar Unik Resurs rekryterings- och utvecklingskonsult Ulrika Berglund som kommer att jobba tillsammans med Region Blekinge.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.