Ytterligare en milstolpe - Unik Resurs i förnyad skrud på webben

I januari påbörjades Uniks utvecklingsarbete grundat på den goda tillväxt som varit de senaste åren och framför allt kopplat till fortsatt tillväxt i verksamhetsplan 2020.

Utvecklingsarbetet har hittills bestått i förnyande av Uniks vision och värdegrunder, en förnyad grafisk profil och kommunikationsstrategi. Ett fokushjul har också jobbats fram med fortsatta interna utvecklingsprojekt där Unik drar än större nytta av konsulternas kompetenser i utvecklandet av företaget.

Nu inträffar ytterligare en milstolpe i vår utvecklingsresa i och med att vi presenterar vår utvecklade hemsida som en snyggare och modernare gränsyta för våra kunder, kandidater och alla andra som är nyfikna på oss. Unik Resurs moderniserade logotype skvallrar lite om känslan runt utvecklingsarbetet - lite modernare, lite offensivare och framåtlutat utan att göra avkall på Uniks stolta historia och själ.

- Vårt utvecklingsarbete av Unik Resurs har tagit oss längre än vi tänkt från början vilket är riktigt kul, säger Peter Undén. Kraften i vårt arbete har kommit inifrån oss själva och våra medarbetare när vi utvecklat vidare vår vision och våra värdegrunder. När vi dessutom utvecklat vårt sätt att leda företaget med interna utvecklingsprojekt under ledning av våra konsulter kopplat till verksamhetsplan 2020 ger det en mycket bra känsla med stor tillförsikt, avslutar Peter Undén, VD på Unik Resurs.