United Screens nominerade till Årets Säljorganisation för andra året i rad

Pressmeddelande   •   Apr 20, 2017 10:00 CEST

Nicole Haman, Sales Director, United Screens

Efter att United Screens i fjol blev utsedd till Årets Säljorganisation av Sveriges Mediebyråer har United Screens nu nominerats för andra året i rad. Vinnarna utses av Sveriges Mediebyråer under StockholmMediaWeek, som pågår 17-18 maj på Chinateatern i Stockholm.

- Vi är otroligt glada att bli nominerade i år igen av Sveriges Mediebyråer. Nomineringen känns riktigt rolig och den betyder mycket för oss. Vi tar emot den som ett kvitto på att vårt samarbete med våra kunder och mediebyråer ger avtryck, säger Nicole Haman, Sales Director, United Screens.

- Att bli nominerade två år i rad är roligt och hedrande, inte minst att vi ser oss som en startup och varit igång som bolag under knappt 3,5 år gör oss lite extra stolta att ha ett starkt och framgångsrikt team, fortsätter Nicole Haman.

Årets Säljorganisation utses av Sveriges Mediebyråer, och delas ut under StockholmMediaWeek, som pågår 17-18 maj 2017.

Alla nominerade till Årets Säljorganisation 2017 är:
Aller Media
Bonnier News Sales
Discovery Network Sweden
Mitt i
MTG
Schibsteds Sales & Inventory (SSI)
United Screens
Visual Art

United Screens är Nordens största YouTube-nätverk med över 350 miljoner visningar i månaden och kontor i Stockholm, Oslo och Helsingfors. United Screens fokuserar på talang och sammanför kreatörer och varumärken på online video-plattformar som YouTube, Instagram, Twitch, m fl. United Screens har över 500 kanaler och personligheter i sitt premiumnätverk på YouTube. Sedan tidigare arbetar United Screens med YouTube-stjärnor som bland annat Sp4zie, Therese Lindgren, PelleK och GTboard.com.

Kommentera

Genom att skicka din kommentar accepterar du att dina personuppgifter behandlas i enlighet med Mynewsdesks <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Integritetspolicy</a>.