Agnes - One Last Time: Ny remix, iTunes 1:a och internationellt hyllad!

Pressmeddelande  •  2012-06-29 22:46 CEST

Det är ingen tvekan om att Agnes är tillbaka. I tisdags uppträdde hon på Allsång på Skansen och gick direkt in 1:a på iTunes med sin nya singel "One Last Time", en position hon har haft kvar sedan dess. Nu finns även en remix av singeln på Spotify och iTunes till alla er som gillar att dansa

"One Last Time" är första singeln från kommande albumet som släpps efter sommaren. När den släpptes i slutet av maj hyllades låten och videon (regisserad av prisbelönta Amir Chamdin) internationellt av bland annat Perez Hillton och Popjustice.

Nu är det också klart att "One Last Time" kommer få upplevas live i sommar under Stockholm Pride, där Agnes gör sin första konsert i Sverige på tre år. Där kommer hon också bjuda på ny musik från sin kommande platta.

Videon till One Last Time: