De Vet Du når platinastatus med singeln Fucka Ur!

Pressmeddelande  •  2013-05-15 15:28 CEST

Årets absoluta partyhöjare ”Fucka ur” av De Vet Du har nu passerat ytterligare en milstolpe! I dagarna passerade dunderhiten platinastatus och i morse mottog ett gäng förvånade och väldigt glada killar sina nya troféer som alltså nu kan stoltsera med ännu en utmärkelse på väggen. Att nå platinastatus motsvarar 40 000 sålda singlar!

Framgång föder framgång! De Vet Du’s realityserie är just nu den mest visade serien på Kanal 5 play, serien har fått oerhört bra respons. Bandet har också fullt upp med annat då de är fullkomligt överösta med spelningar runtom i landet. Och sist men inte minst, gruppen har nu tre singlar med på Spotifys topplista!

För dig som har missat De Vet Du’s senaste hitsingel "Kär i en kändis" kan spana in videon under!