Frost - Soundtrack släpps digitalt den 27/1

Pressmeddelande  •  2014-01-21 11:10 CET

Den 31 januari har Disneys nya animerade storsatsning Frost bio-premiär i Sverige. Vi kan förvänta oss ett fartfyllt äventyr där vi får följa med Prinsessan Anna som ger sig ut på en magisk resa tillsammans med Kristoffer och hans ren Sven för att hitta hennes syster, Snödrottningen Elsa.

Kolla in trailern till filmen här: http://www.youtube.com/watch?v=3zbTNrvvCjE

Redan fyra dagar innan premiären släpps det svenska soundtracket endast tillgängligt digitalt där bl.a. Mimmi Sandén, Annika Herlitz, Erik Segerstedt och Nassim Al Fakir medverkar. Soundtracket innehåller även singeln ”Slå Dig Fri” som framförs av Annika Herlitz.