Marcus Price & Carli släpper video till sin senaste singel ”Du & Jag Mot Rös”!

Pressmeddelande  •  2012-05-04 16:46 CEST

Marcus Price & Carli, med en imponerande bakgrund i en rad olika band och konstellationer ( Fattaru, Savage Skulls, Basutbudet mm) kommer nu med nästa spår i deras klubbiga projekt. Dom har tidigare släppt singlar med tillhörande videos som ”Mat, Bira, Kvinnor, Weed”, ”Bubbelgum” och ”Flaska & Bas”.

"Du & Jag Mot Rös" som spåret till videon heter är en utmaning där duo:n ställer sig mot "Rös" - hela världen, och för att tämja motståndet snörar dom på sig boxningshandskarna, krigsmålar sig och gör sig redo för att möta ”Rös.

Videon innehåller många olika karaktärer utförandes orientaliska krigsdanser likväl som obskyra, ockulta demoner som inte viker sig för att utmana duon och ge dom vad dom tål.

direktlänk

Svenska Inspelningar är en del av Universal Music som är Sveriges och världens ledande musikbolag med representation i hela 71 länder. Universal Music i Sverige är helägda av Universal Music Group. Under huvudetiketten återfinns en mängd framgångsrika, klassiska skivmärken som bl.a. Motown, Interscope, Stockholm Records, Def Jam, Polar, Verve och Deutsche Grammophone.